Головне меню
Вхід
Користувач:

Пароль:
 
Забули пароль?

Реєстрація

3 користувач(ів) активно
(2 користувач(ів) переглядають Texts)

Учасників: 0
Гостей: 3

далі...

Рекомендуем :
Шекспір в школі > Теми для МАН
Теми для МАН
Опубликовал(а) Admin 04/10/2009 (7697 прочтений)

Теми для МАН

Важливо! Шановні користувачі! Пропонуємо Вашій увазі перелік можливих тем для написання робіт в рамках Малої академії наук. Сподіваємось, Ви знайдете для себе саме ту тему, що відповідатиме Вашим інтересам і творчим амбіціям. Зі свого боку просимо Вас повідомляти нам свій вибір електронним листом для того, щоб ми змогли підтримувати координаційну базу даних. Якщо Ви обрали для себе певну тему, надішліть нам, будь-ласка, наступні дані: Назва теми, Ваші ПІБ, номер школи, клас, ПІБ наукового керівника проекту, місто, район і область, контактний e-mail. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, пишіть нам на нашу електронну скриньку. Дякуємо за розуміння!
Адреса для листування: lrs_info@meta.ua

1. Канонічна біографія В.Шекспіра як джерело «шекспірівського питання»
2. Беконіанська версія «шекспірівського питання»
3. Крістофер Марло як Шекспір: за і проти
4. Королева Єлизавета як автор шекспірівських творів: pro et contra
5. В.Шекспір як персонаж у сучасному кінематографі
6. Образ іноземця в творах В.Шекспіра
7. Українські переклади сонетів В.Шекспіра: історія і сучасність
8. Тема мистецтва і митця в «Сонетарії» В.Шекспіра
9. Специфіка і функції ірраціонального начала в «Макбеті» В.Шекспіра
10. Семантика і функції образу блазня в «Королі Лірі» В.Шекспіра
11. Основні функції сюжетного паралелізму в Шекспіровій трагедії «Король Лір»
12. Тема «макіавеллізму» в «Річарді ІІІ» В.Шекспіра
13. Трагедія втрачених ілюзій в «Річарді ІІ» В.Шекспіра
14. Основні функції сцени «мишоловка» в трагедії В.Шекспіра «Гамлет»
15. Письмові джерела гамлетівського сюжету: від Амлета до Гамлета
16. «Гамлет» В.Шекспіра і світовий живопис
17. Специфіка поєднання трагічного і комічного в трагедії В.Шекспіра «Отелло»
18. Специфіка поєднання трагічного і комічного в «Ромео і Джульєтті» В.Шекспіра
19. Специфіка поєднання трагічного і комічного в «Королі Лірі» В.Шекспіра
20. Кіноверсії «Ромео і Джульєтти» В.Шекспіра крізь призму компаративного аналізу
21. Екранізації «Короля Ліра» В.Шекспіра в світовому кінематографі
22. Образ Гамлета в світовій поезії
23. Образ Гамлета в українській поезії
24. Образ Гамлета в російській поезії
25. «Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра у світовому живописі
Предыдущая статья Черняк Ю. Основні стратегії популяризації творчості Шекспіра у молодіжному середовищі Новий розділ до Дня Вчителя Следующая статья
© 2007-2013 shakespeare.zp.ua
TOP.zp.ua
0.097 секунд | 34 запросов | 28-05-17 | 02:00